Welkom op onze steunpagina!

Als je hier terecht bent gekomen, wil dat heel waarschijnlijk zeggen dat je onze groep een warm hart toedraagt en mee je steentje wil bijdragen om onze bouwdroom tot een goed einde te brengen. Steentje, heb je hem? 😉

De Reigers steunen: hoe doe je dat?
Wel dat kan op 3 manieren. Lees verder en kies uit!

Drinken op onze gezondheid:

Wil je steunen door er eentje (of meer) te drinken op onze gezondheid?

Dat kan met onze eigen Dorstige Flamingo. Wegens groot succes zijn we ondertussen toe aan lading 5! Nog snel een bestelling plaatsen voor ook deze Flamingo’s weggevlogen zijn?
Klik hier!

Spierkracht en expertise:

Ben jij behalve een toffe Reigerouder ook een handige Harry of Hariëtte? Heb je technische kennis of praktische ervaring die van pas kan komen tijdens ons bouwproces? Wij zijn steeds op zoek naar enthousiastelingen!

We hebben momenteel geen concrete datum waarop we je hulp nodig hebben maar leggen graag alvast een lijstje aan zodat we je snel weten te vinden wanneer het moment daar is! Uiteraard zal je op tijd geïnformeerd worden over hoe en wat. Klik hier om je aan te melden.

Financieel

Bouwen kost geld, daar kan je niet omheen. Je kan onze VZW steunen via een fiscale gift of sponsoring. Wat is het verschil?

• Met een fiscale gift van meer dan 40 EUR.

De Koning Boudewijnstichting verleent haar medewerking aan het project. De giften vanaf 40 EUR per jaar aan de Stichting geven aanleiding tot een belastingvermindering van 45 % op het werkelijk gestorte bedrag (art. 145/33 WIB).

Als je ons langs deze weg wil ondersteunen, doe je dat via deze link.

• Via sponsering in natura

Heeft u een bedrijf dat ons kan/wil helpen in natura? We denken aan bouw, sanitair, elektriciteit, schilderwerken, beveiliging, maar ook reclame, eventorganisatie,… Neem dan gerust contact op met ons team via denbouw@scoutsdereigers.be.

• Via financiële sponsoring, met mogelijkheid tot tegenprestatie.

Er werden 4 pakketten uitgewerkt, afhankelijk van het gesponsorde bedrag. Als u interesse heeft om ons op deze manier te sponsoren, dan neemt u ook contact met ons op via denbouw@scoutsdereigers.be.

Pakket 1: SjortouwPakket 2: SjorbalkPakket 3: VlaggenmastPakket 4: Shelter
Bedrag van de gift100€ – 499€500€ – 999€1000€ – 4999€5000€ – … €
Vermelding op website (tot 1 jaar na openingsreceptieNaamNaam (groter lettertype)Naam met doorkliklinkNaam en/of logo met doorkliklink
Spandoek op terrein (tot 1 jaar na openingsreceptie)NeenNeenNaam op spandoek aan vlaggenmastNaam en/of logo op spandoek aan shelter
Vermelding in alle perscommunicatieNeenNeenNeenJa
Uitnodiging openingsreceptieNeenNeenNeenJa
Sponsorbedrag kan ingezet worden als huurwaarde*NeenNeenJaJa

* Huren enkel mogelijk op maandag, dinsdag en donderdag. Verhuur aan verenigingen heeft voorrang.