Verhuur lokalen

WAAR?

Je kan ons vinden op de Putsebaan 171 te 2040 Zandvliet. Dat is vlakbij de afrit van de snelweg. Vooraan het terrein is parking voorzien. Kom je liever met het openbaar vervoer? De halte is vlak voor onze deur. Natuurlijk zijn we ook per fiets of te voet bereikbaar.

Op het terrein zelf zijn een grote speelvlakte en een kampvuurkring. Het speelbos naast het grijze gebouw mag gebruikt worden. Op 5 minuten wandelen zit je op de heide en in het grote bos (neem de tunnel onder de snelweg).

WAT?

Het stenen gebouw rechts op de foto wordt verhuurd aan externen.

Dit omvat:

• 4 taklokalen
  • 1 eetzaal
  • 1 keuken met koelkast, dubbele afwasbak, warmwaterboiler, 2 gasbekkens, borden, bestek
  • 1 centrale gang
  • 3 toiletten met telkens 2 rollen toiletpapier
  • 1 restafvalcontainer, 1 groencontainer, 2 PMD-zakken
  • poetsgerief

Je brengt volgende zaken zelf mee:

• kookgerief (snijmessen, potten en pannen,…
  • handdoeken en detergent
  • gasflessen met buitendraad
  • lucifers

Voor de afvoer van glas, papier en karton en ander afval sta je zelf in.

AAN WIE EN WANNEER?

We verhuren bij voorkeur aan andere jeugdbewegingen en ouders van onze leiding en leden. Let wel op: wij zijn geen feest- noch fuifzaal!

Onze weekendverhuur begint op vrijdagavond en eindigt ten laatste zondagmiddag om 12 uur.

Ons terrein is ook geschikt als kampplaats. Wel even opletten: in de maand juli huisvesten we de lokale speelpleinwerking en kunnen we je niet helpen.

Wil je op een ander moment huren? Stuur ons een mailtje om de mogelijkheden te bekijken.

WAT KOST DAT?

• De huurwaarborg is 160 EUR
  • De huur bedraagt
    • van 1 november tot 31 maart: 135 EUR per nacht + 1 EUR nutskost per persoon per nacht
    • van 1 april tot 31 oktober: 110 EUR per nacht + 1 EUR nutskost per persoon per nacht (stookolie is in de huurprijs inbegrepen)

HOE ONS BEREIKEN?

Ons verhuurteam is uitsluitend per mail bereikbaar op verhuur@scoutsdereigers.be . Stuur ons dus geen berichten via Facebook. Ook telefonisch kunnen we je niet helpen.

Wij verhuren enkel lokalen, geen materiaal!

KAN IK ONLINE ZIEN OF EEN BEPAALD WEEKEND NOG VRIJ IS?

Nee. Hiervoor stuur je een mailtje.

ZIJN ER NOG DINGEN DIE IK MOET WETEN?

Alles staat vermeld in het huishoudelijk reglement.